A sikeres marketing titka

Szerző: Szlafkai Éva
A sikeres marketing titka| Out of Your Box Magazinblog | 365letszikra.hu

M.L.Kingnek nem az volt a mondása, hogy “Van egy tervem!”, hanem az, hogy “Van egy álmom!”. Ezért jöttek el meghallgatni őt. Nem miatta voltak ott, hanem önmaguk miatt. Hittek abban, amiben ő, így sajátjuknak érezték és tovább adták. Így működik a sikeres marketing is.

Így működik a sikeres marketing

Belekezdesz egy vállalkozásba, mert teremteni akarsz valamit, hiszel valamiben. E köré építed a kommunikációdat és ehhez méltan cselekszel is. Azok az emberek, akik ugyanígy gondolják, akik ugyanabban hisznek, mint Te, érteni fogják a terméked/szolgáltatásod, magukénak fogják tudni, vásárolni fogják és terjeszteni. És ez nem csak pszichológia, hanem biológiai oka is van (a videóban erre is választ kapsz).

A korai elfogadókat (13,5%) kell meggyőznöd, hogy a tömeghez eljuss, őket pedig ész érvekkel nem fogod, mert ő nem azért veszi meg a terméked, ami, hanem azért, amit az jelent, amiért Te is csinálod, amiben Te is hiszel. Ők is abban fognak… a kritikus tömeg költéséhez pedig korai elfogadók meggyőzésén keresztül vezet az út!

Az emberek nem azt veszik meg, amit csinálsz. Azt veszik meg, amiért csinálod! (Simon Sinek)

Leadfotó: theatlantic.com

Ezeket olvastad már?